Mententa si Service

Partener de incredere pentru servici de mentenanta si support tehnic

Ce inseamna Divizia de Mentenanta si Support Tehnic?

AvantajProsolutions are o Divizie de Mentenanta si Suport tehnic
formata din – tehnicieni si ingineri cu experienta, certificati si autorizati in domeniile Securitate, Parking si control acces auto,
Protectie la Incendiu, Automatizari BMS, Electrice, IT;Comunicatii, Pro Audio-Video.

Ce acoperire avem pentru servicile de mententa?

Modul de organizare ne permite sa prestam servicii de mentenanta, suport tehnic, instalari si punere in functiune sisteme,
oriunde pe teritoriul Romaniei.

Cui i se adreseaza servicile de Mententa si Service?

Fie ca este vorba de o cladire de birouri sau una administrativa, un campus universitar, un complex hotelier sau un spital, o platforma logistica sau una industriala, un sit indepartat, parte din infrastructura critica, AvantajProSolutions are capacitatea de a asigura intretinerea si mentinerea in buna stare de functionare a instalatiilor si sistemelor ce protejeaza activitatea dumneavoastra de baza.

AvantajProSolutions ofera prin intermediul personalului propriu, servicii de mentenanta si suport tehnic pentru urmatoarele tipuri de instalatii si sisteme:

Securitate si Siguranta

Automatizari si Parking

Instaltii Electrice

Ce benefici aveti odata incheiat un contract de mentanta?

Incheierea unui Contract de Service Mentenanta si Suport tehnic cu AvantajProSolutions va asigura si garanteaza din partea noastra pe intreg teritoriul Romaniei urmatoarele beneficii:

  • revizii periodice conform recomandarilor producatorilor si/sau normelor legale.interventii in cel mai scurt timp pentru remedierea defectiunilor ce pot aparea la unele echipamente si repunerea imediata in functiune a sistemelor
  • serviciu de permanenta prin care tehnicienii si inginerii nostri sunt disponibili si pot oferi suport tehnic in regim 24/7/365
  • existenta in stoc a consumabilelor, pieselor de schimb, subansamblelor sau a echipamentelor de rezerva (back-up) care se impun conform nivelului de service agreat (SLA)
  • monitorizarea la distanta a sistemelor critice pentru a depista in timp real mesajele de avertizare sau erorile de functionare si pentru a asigura un raspuns prompt din partea echipei noastre tehnice
Asistenta clienti

Echipa noastra de tehnicieni, ingineri si operatori pregatiti profesional este aici pentru a va asigura siguranta. Va rugam sa nu ezitati sa contactati acest departament specific pentru intrebarile dvs. prin telefon 0760724910.

Departamentul de service

Ajutorul tehnicianului de serviciu de urgenta este disponibil de luni pana vineri intre orele 9am-18pm la numarul de telefon 0760724910.

Obțineți o ofertă gratuita​

Sunati-ne la 0760 724 910 pentru a discuta astazi cu un specialist AvantajPro Solutions sau completati formularul pentru a va contacta.

    Esti gata sa fii protejat de Avantaj Prosolutions? Suna-ne acum 0760724910

    Obțineți o cotație gratuită și oferte Avantaj ProSolution.

      Prin semnarea și făcând clic pe Trimiteți, afirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica de confidențialitate și Termenii de utilizare și doriți să primiți știri.